AddThis

Friday, June 25, 2010

Salam semua, tadi ketika aku sibuk duk berjalan-jalan dalam internet ni, aku terserempak pulak kisah mengenai Crocs. Kasut ni boleh dikatakan menjadi kegilaan pada remaja sekarang, termasuklah bini dan adik ipar aku dan sepupu kepada bini aku.. hahahah post aku sekarang ni jenis nak peningkan kepala orang jer.
Tersebutlah kisah ada satu blog telah tunjukkan gambar crocs yang jenis tiruan. Dan didapati dekat logo Crocs tersebut terdapat kalimah Allah, bukan terang-terangan tetapi mirip dan hampir dengan Kalimah tersebut. Ini ada gambarnya.. tengok lah dekat bawah ni.
Crocs tiruan ada kalimah Allah
Aku tak pasti adakah benar atau tidak.. sebab benda ni tak baik kalau kita terus jatuh hukum. Jadi aku telah merajinkan diri buat research logo kasut jenama Crocs di Google. dan aku telah mendapatkan hasil yang jauh berbeza. Gambor dia ada dekat bawah ni.
Original crocs logo
Jadi jelaslah ia amat berbeza dari gambar tadi. Sekarang ko orang nilai sendiri dan check kasut Crocs masing-masing.. agak-agak ada was-was.. buang lah kasut tu.. buat nyemak aje kalau simpan.

sumber : http://www.ajakbicara.com/penulis/crocs-dan-kebenarannya-kalimah-allah.html

1 comment:

  1. thq for sharing.. a'aa serupa mcm kalimat allah.. x perasaan btl.. pdhal i pakai kasut croc jgk..

    ReplyDelete